Oszlánczi Réka a Creppy PalacsintaHáz étterem és Creppy Center rendezvényközpont vezetője, a Creppy alapító tulajdonosa mesél a Creppy innovációiról és év végi attrakcióiról, a vendéglátás e viharvert korszakában.
Oszlánczi Réka a Creppy PalacsintaHáz étterem és Creppy Center rendezvényközpont vezetője, a Creppy alapító tulajdonosa mesél a Creppy innovációiról és év végi attrakcióiról, a vendéglátás e viharvert korszakában.
Mostantól néhány kattintással, kényelmesen rendelhetőek meg a legendás Creppy palacsinták akár számítógépről, akár mobileszközről, melyeket ez alapján házhoz visznek.
Kis családi vállalkozásból indultak, majd számos hazai és nemzetközi díjat besöpörtek. Meg sem álltak Las Vegasig, ahol az innovatív magyar vállalkozás franchise koncepcióját is elismerték. Az elmúlt 15 évben legalább 1 millió palacsintát sütöttek, a ma már high-tech felszereltségű konyhájukban. Alapjaiban értelmezték újra a vendéglátást és bebizonyították, hogy a palacsinta bármilyen kulináris igényt ki tud szolgálni, sőt azt is, hogy a magyarok inkább „sósszájúak”, ha palacsintáról van szó. A palacsinták Disneylandje ma már az észak-magyarországi régió meghatározó piaci szereplője és turisztikai látványossága. Oszlánczi Rékát, a Creppy brand megálmodóját a siker receptjéről kérdeztük.
Creppy - a prémium palacsintaélménye !
Oszlánczi Réka, a miskolci Creppy PalacsintaHáz tulajdonosa már a márkanév születésénél tudta, hogy franchise modellben fog terjeszkedni. Az első partnerüzlet még csak most fog megnyitni Debrecenben, de több mint ígéretes, hogy a Las Vegasban megrendezésre kerülő NextGen in Franchise megmérettetés keretein belül a Creppy Franchise rendszerét beválasztották a világ 12 legígéretesebb franchise-modellje közé.